onsdag 15 februari 2012

En snabb ritning

Jag gillar den här ritningen vi har gjort. Mycket för att det är en plan på hur vi vill att trädgården ska se ut i framtiden, men mest för att Kim blev lite irriterad över att jag "förstörde" ritningen med att göra rutor uppe i högra hörnet. Det säger mycket om oss, han är den låångsamma perfektionisten och jag är den snabba lite mer slarviga. Jag ba "jaja, här ska vi ha stenplattor så jag gör lite rutor tjoff tjoff" och han ba "ahmen vi skulle ju använt linjalen och gjort raka rutor och en ordentlig skalenlig grillplats"


3 kommentarer:

  1. Som en fellow ritningsnörd så förstår jag heeeelt varför Kim blev upprörd. Jag hade nog varit nära tårarna om Markus pajat mina... :) PUSS Fia

    SvaraRadera
  2. HAHA. jag kan varken rita eller räkna samt har dåligt tålamod, jag kapitulerar som ritningsassistent och ägnar mig åt interiör och design, där har Kim inte en chans ;)

    SvaraRadera
  3. haha Ann är lik mor sin sin..tjoff-tjoff..det ska gå undan annars blir det inget gjort ;) Men det är underbart att se när någon är noga! Heja Ann Heja Kim!

    SvaraRadera