torsdag 2 augusti 2012

Skynda långsamt

Äh, det är väl ingen hemlighet. Jag har grodan boll på magen och orkar inte renovera lika mycket som tidigare. Jag får sammandragningar om jag dammsuger, ont i ryggen om jag arbetar i en "icke eeerrrgonomisk ställning" (det är tydligen fogarna i ländryggen) och är dessutom förbjuden att hantera typ oljefärg, murbruk och isolering. 
Så särskilt snabbt går det inte på renoveringsfronten. Men vi jobbar på. Jag tar lite pauser när det behövs, och Kim är effektiv efter sitt dagtidskneg. Så framåt går det åtminstone. 

Detta håller vi på med just nu
Sovrummet ska få foder, lister och en rentvättad murstock

Badrummet ska fortsättas målas
Barnrummet ska få tapet och ett trägolv

4 kommentarer:

  1. Gött! Säger bara pang sen är Kim "Handyman" Malmberg klar med det!

    SvaraRadera
  2. Haha exakt min tanke, väntar med spänning på det ögonblicket :)

    SvaraRadera
  3. Jadå, njut av tiden snart blir det säkert inte mycket sova av eller! Kul när lillflickan kommer! /A, tbg

    SvaraRadera
  4. TBG: Lillflickan? Mer än vad vi visste, coolt ;)

    SvaraRadera