måndag 28 mars 2011

Loppisfynd, och mycket annat.

Först och främst vill jag rikta ett tack till alla er som gjort det möjligt för oss att gå vidare med det här köpet, ni är så fina! Sen tänkte jag publicera lite bilder på vad vi har framför oss; ett fantastiskt kaos. Förstår ni hur det glädjer en loppistokig tjej att få gå igenom allt det här? Samtidigt som det är.. en hel del jobb. För det första har boningshuset bara lämnats med alla möbler kvar, och sen finns det också en massa förrådsutrymmen och en stor vindsvåning med gamla pinnstolar, dörrar, LP-skivor, husgeråd, lampor, teakmöbler, mattor, gamla fotoramar med mera med mera i en evighet. Spännande!




3 kommentarer:

  1. Åh vilken dröm!!! Fattar att det är sjuukt spännande. Jag vill typ åka ner och hjälpa till bums bums genast! :D

    SvaraRadera
  2. Men asså hello stort och fint hus! Stort grattis!

    SvaraRadera
  3. Fia: JAG VET! Blir superglad bara jag tänker på det. Skit i Siesta och hjälp oss istället ;)
    Pistolen: Tusen tack!! :*

    SvaraRadera